今天蘋果訪問


八 方 人 物 -- 張 寶 華 : 娛 樂 人 行 得 太 慢 評分:


採 訪 新 聞 爭 分 奪 秒 , 香 港 記 者 更 以 「 跑 」 新 聞 知 名 , 離 開 新 聞 最 前 線 , 退 居 幕 後 的 張 寶 華 似 乎 還 未 放 慢 步 伐 , 「 娛 樂 事 業 的 人 , 實 在 行 得 太 慢 了 。 」

免 費 網 站 播 正 版 電 影
張 寶 華 年 前 到 英 國 進 修 , 回 來 後 不 當 記 者 了 , 現 在 是 新 一 代 娛 樂 大 亨 林 建 岳 旗 下 豐 德 麗 的 高 級 副 總 裁 , 一 手 一 腳 策 劃 的 免 費 網 上 電 影 網 站 GoYeah 上 月 初 悄 悄 面 世 , 她 說 心 情 猶 如 懷 胎 十 月 : 「 雖 然 我 未 結 婚 , 又 未 生 過 BB , 但 今 次 真 係 感 受 到 做 媽 媽 嘅 辛 苦 同 緊 張 。 」
未 婚 產 子 也 很 普 遍 了 , 網 上 「 免 費 」 電 影 網 站 也 不 新 奇 , 「 那 些 都 是 盜 取 版 權 的 網 站 , 即 係 從 片 商 袋 中 偷 錢 , 我 們 播 的 都 是 正 版 電 影 , 係 完 全 不 同 的 兩 回 事 。 」 網 民 在 GoYeah 看 電 影 分 毫 不 付 , 由 廣 告 商 埋 單 , 張 寶 華 說 這 樣 提 供 免 費 內 容 是 經 營 互 聯 網 大 趨 勢 , 因 為 就 算 電 影 商 、 唱 片 公 司 不 讓 消 費 者 下 載 , 網 民 總 有 辦 法 取 得 娛 樂 , 與 其 任 人 侵 權 , 不 如 自 己 做 , 「 俾 人 偷 咗 咁 多 年 錢 , 真 係 夠 嘞 ! 」
網 民 慣 了 隨 意 下 載 , 免 費 娛 樂 是 理 所 當 然 。 張 寶 華 說 , 從 事 娛 樂 事 業 的 人 不 能 不 改 變 想 法 了 , 讓 大 家 享 用 免 費 娛 樂 吧 , 「 整 個 消 費 模 式 已 經 改 變 , 消 費 者 喺 網 上 已 經 行 咗 好 遠 , 而 且 行 得 好 快 , entertainment industry 嘅 人 仲 唔 追 上 嚟 , 再 舊 路 一 條 行 落 去 , 都 係 死 路 一 條 。 」
養 兒 一 百 歲 , 長 憂 九 十 九 , 自 己 的 BB 生 於 憂 患 , 張 寶 華 說 方 能 快 高 長 大 , 「 舊 年 金 融 海 嘯 一 到 , 我 即 刻 同 同 事 講 , 我 哋 要 更 快 推 出 GoYeah , 因 為 好 多 成 本 低 咗 , 觀 眾 又 需 要 更 多 免 費 娛 樂 , 直 情 係 我 哋 嘅 黃 金 機 會 。 」
GoYeah 現 時 仍 在 測 試 階 段 , 只 有 數 十 齣 舊 電 影 供 觀 看 , 張 寶 華 說 待 運 作 成 熟 , 收 集 更 多 意 見 改 善 後 , 年 中 會 正 式 推 出 , 屆 時 會 有 更 多 電 影 、 音 樂 以 至 演 唱 會 等 節 目 , 也 歡 迎 其 他 創 作 人 提 供 作 品 在 GoYeah 平 台 上 播 放 。 她 的 目 標 是 做 一 個 網 上 娛 樂 「 超 級 市 場 」 。
記 者   羅 偉 光

Comments

約瑟 said…
好應該用這方法推廣香港廣為人知的新舊電影給其他有華人的地方,這個是一個面向香港和世界的平台。
我都和妳一樣留學英國的,都好想參加你們的平台製作,怎樣可以參加呢?
Unknown said…
妳好,閱讀昨天蘋果日報後,知道張小姐正策劃一個娛樂平台。其實三月初我也有一個類似構思的建議書,交托林健岳先生秘書轉傳,但當時並不知道一切已如箭在弦,所以等了個多月也沒有回音。
對於網娛的發展,開心的是妳也有相同的看法,不開心的是我好像來遲了,雖然時間上未必合適,但我仍然想將這份建議書交給妳閱讀,這是我的電郵:
zhitmanzhu@gmail.com ,請留聯絡電郵給我,謝謝~ 努力改變沉悶的香港娛樂業
Kyle said…
好想睇下Bruce Lee既處男作「細路祥」...
新聞背後 said…
my email is Sharoncheung@esun.com



Thanks
S
Savvy said…
I found my first piece of gold last month. I saw your first reply on your blog today. Both of them are amazing.
Foiegras said…
我在北京從事新媒体工作多年,希望跟你交流一下!
Foiegras said…
我在北京從事新媒體多年,很想跟你交流一下,你何時來京?
金多勵 said…
以張小姐對網絡世界的認識,我不太明白點解一些GoYeah的電影只可以在香港看?

Popular posts from this blog

反岐視!!