在這一天裡......

Wednesday, February 28, 2007

呢個樣超細個, 是嗎?

10 Comments:

Blogger 歐十十 said...

OK啊,不過我超喜歡倒是真的。^_^

6:33 AM  
Blogger 米高 said...

哈哈.... 係呀,young咗幾年.... :p

6:36 AM  
Blogger 貝武 said...

很似十五歲!

好有幼齒feel!

哈哈!

靚即是靚,要靚,就要像這樣才叫真正的靚女。

3:58 PM  
Blogger Steven said...

Your face skin looks really soft. Is it because you have used the cosmetics from Estee Lauder? :)

2:08 PM  
Blogger fsp4u1312 said...

The answer is yes. 但我覺得一點都無問題.

兩樣都是本錢:

1. look 得後生;
2. 型像百變.

I like it!

5:20 PM  
Blogger avboy said...

今晚嘅 music show...good good show!忍着淚道出弟弟既情况,令我眼紅了,也令我惦念起家人!重圓破裂嘅友情,引線原來是出自關心。戀愛大過天,分(放)手也如天大。在大氣電波裏,也要爆弟弟嘅戀愛事。十年社會經驗,發覺到搵工與搵老公同樣是講縁份。由寶華道出,感覺是親切的!朋友那一段,我感觸甚深!
祝福您、弟弟及家人
如您節目裡的聲音,漸入輕鬆自在!

8:16 PM  
Blogger johnkoo said...

不是超後生, 而是春風滿面...幾時嫁呀?
恭喜 恭喜...

1:53 AM  
Blogger me said...

我想問avboy,乜野music show? 張寶華喎,做music show??

8:58 PM  
Blogger avboy said...

嘻嘻……係呀!商台節目【有誰共鳴】,主持係何利利+嘉賓,時間:星期一至五 叱o宅903 06:00 - 07:00 雷霆 881 20:00 - 21:00 / 01:30 - 02:30(重播) 嗰晚2/3係寶華,做成粒鐘架,寶華真情流露,超正!!她講到失約掔友時,高音爆左一句:「大佬,做野呀孖!」我一人聽著也笑出聲。。各位街坊,商台網頁,now.com都有得重播,不過要係會員(比錢嗰隻)。即日聽重可以 send sms 做慈善,網上聽,就唔知可唔可以用sms捐錢,我諗就唔得。點都好,聽寶華說說心事,聽下佢點嘅歌仔,共鳴下,幾好架。幸好,我也錄底左……遲d 我就可以When I was young, I'd listen to the radio..........哈哈……(呢隻係寶華播其中一隻歌)

10:50 PM  
Blogger Real Cheung said...

All the best to Po Wah!!

Just read the article from JET Magazine March 2007 ISSUE.

11:36 PM  

Post a Comment

<< Home