呢個樣超細個, 是嗎?

Comments

歐十十 said…
OK啊,不過我超喜歡倒是真的。^_^
貝武 said…
很似十五歲!

好有幼齒feel!

哈哈!

靚即是靚,要靚,就要像這樣才叫真正的靚女。
Steven said…
Your face skin looks really soft. Is it because you have used the cosmetics from Estee Lauder? :)
廢苦滋燃 said…
The answer is yes. 但我覺得一點都無問題.

兩樣都是本錢:

1. look 得後生;
2. 型像百變.

I like it!
johnkoo said…
不是超後生, 而是春風滿面...幾時嫁呀?
恭喜 恭喜...
me said…
我想問avboy,乜野music show? 張寶華喎,做music show??
avboy said…
嘻嘻……係呀!商台節目【有誰共鳴】,主持係何利利+嘉賓,時間:星期一至五 叱o宅903 06:00 - 07:00 雷霆 881 20:00 - 21:00 / 01:30 - 02:30(重播) 嗰晚2/3係寶華,做成粒鐘架,寶華真情流露,超正!!她講到失約掔友時,高音爆左一句:「大佬,做野呀孖!」我一人聽著也笑出聲。。各位街坊,商台網頁,now.com都有得重播,不過要係會員(比錢嗰隻)。即日聽重可以 send sms 做慈善,網上聽,就唔知可唔可以用sms捐錢,我諗就唔得。點都好,聽寶華說說心事,聽下佢點嘅歌仔,共鳴下,幾好架。幸好,我也錄底左……遲d 我就可以When I was young, I'd listen to the radio..........哈哈……(呢隻係寶華播其中一隻歌)
Real Cheung said…
All the best to Po Wah!!

Just read the article from JET Magazine March 2007 ISSUE.

Popular posts from this blog

反岐視!!